Перше місце у конкурсі

Цього тижня завершила читати книгу Тетяни Пахомової "Я, ти і наш мальований і немальований бог", яка принесла своїй авторці першу премію на літературному конкурсі "Коронація слова" у 2016 році. Сама ж письменниця - вчитель географії у містечку Радехів, написала історію про поневіряння львівських євреїв під час німецької окупації усього лише за три місяці.
Незважаючи на усі жахіття, описані у романі, книга насправді сповнена добра й оптимізму, бо навіть під прицілом автомата знаходяться щирі, відкриті й небайдужі до чужих страждань люди. У випадку Давида, Мірри та їхньої матері на допомогу прийшла тиха, не надто заможна і теж зі своїм горем українська родина. Але допомагаючи невинним, Степан та Марія теж знайшли щастя. Ця книга не лише про те, як майже 900 днів люди провели у схованці під землею, переховуючись від смерті, а про самопожертву і доброту.
Якщо порівнювати цей роман із "Історією галицького Версалю" цієї ж авторки, про який я вже писала і говорила раніше, то "Я, ти і наш мальований і немальований бог" однозначно кращий. Йому я би теж віддала перше місце у конкурсі.
Своєрідною прикрасою роману є опис єврейського побуту, притчі і сповнені глибоких підтекстів народні перекази. Для мене це стало своєрідною екзотикою. Прочитавши цю книгу, я довгий час перебувала під впливом її теплою світлої атмосфери. Тому читайте і насолоджуйтеся: Тетяна Пахомова і "Я, ти і наш мальований і немальований бог".

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Остання камелія" від Сари Джіо

Людина чи система. Хто переможе у романі Степана Процюка "Травам не можна помирати"?

"Memento momentum свободи"