"Маленька книга хюґе. Як жити добре по-данськи"

Привіт! Я знову ділюся з вами враженнями від прочитаного. Цього тижня я досліджувала щастя разом із книгою Міка Вікінга "Маленька книга хюґе. Як жити добре по-данськи". Який висновок я собі зробила? По-перше, щастя треба вміти собі створити і треба вміти його відчувати. Бо часто буває, що, може, ти і щасливий, але за повсякденними справами втрачаєш це відчуття. Але то швидше я зрозуміла із власного досвіду, а не з книги.
То що ж таке хюґе? Автор вказує, що хюґе - то відчуття затишку, комфорту, безпеки і щастя, збірне поняття, яке існує у Данії. Самі ж жителя цієї країни, які, як свідчить книга, є одними із найщасливіших націй у світі, попри те, що у них частенько жахлива погода і одні з найвищих податків у світі. І дає їм оце ж відчуття щастя те ж таки хюґе, яке дозволяє втекти і відгородитися від проблем. Хюґе - це задоволення від життя тут і в цю мить. Найбільше мені сподобалися похідні слова від хюґе, наприклад, автор говорить про хюґе-шкарпетки, хюґний інтер'єр, хюґе-страви (до речі, з рецептами), хюґе-п'ятницю та ін. У мене в сім'ї прижилося слово "хюґитися", тобто насолоджуватися - кавою, солодощами, спілкуванням ))
Книга також оформлена досить милими та якісними ілюстраціями та фотографіями, що допомагають автору розповісти, яким чином жителі щастя досягають щастя.
Мік Вікінг в науково-популярному стилі намагався розповісти про чинники, які створюють хюґе, і пояснити, чому жителі щастя вміють насолоджуватися життям. Дуже часто він повторювався, і попри усі його намагання мені не вистачило у книзі глибини. Виникло враження, наче він показав лише те, що лежало на поверхні, але аж ніяк не наблизився до суті щастя.
Проте книга таки створює відповідний настрій, а ще є практичним довідником по створенню чудового і затишного відпочинку. Тому читайте і насолоджуйтеся:  "Маленька книга хюґе. Як жити добре по-данськи" Міка Вікінга.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Остання камелія" від Сари Джіо

Людина чи система. Хто переможе у романі Степана Процюка "Травам не можна помирати"?

"Memento momentum свободи"