Чого варта "Ініціація" Люко Дашвар?

Усіх вітаю на каналі "Ділюсь прочитаним"! Сьогодні я розповім про розрекламовану і очікувану книгу Люко Дашвар під назвою "Ініціація". І хоча це яскравий приклад розважальної масової літератури, роман мені би сподобався, якби не... його закінчення. Але про все розповім по черзі.
Люко Дашвар вміє керувати емоціями своїх читачів і, бували моменти, коли я настільки переймалася долями героїв, що не могла полишити книгу. Зрештою, я "проковтнула" чотириста з гаком сторінок буквально за декілька днів.Головна героїня, як на мене, трохи дивакувата особа і, мабуть, саме тому авторка не намагалася пояснити її дій - інколи безглуздих, нелогічних та протилежних від того, що очікував читач.
Варто сказати, що письменниця вміло закрутила сюжет і перепела, здавалося, непоєднувані долі головної героїні Меланії, нотаріуса Германа, напівбожевільної бабусі та сільського роботяги Германа так, що я дивувалася її вигадливості.
В основі сюжету - сон, який упродовж літа бачить Меланія і якого безуспішно намагається розгадати (не зважайте на її ім'я, це цілком сучасна дівчина, яка встигла навіть побути утриманкою). Наприкінці книги сон здійснюється, і від того відчаю і безвиході, у які Люко Дашвар умисно кинула героїв, робиться не по собі. Виникає справедливе запитання в читача: навіщо тоді уся ця книга? В реальному житті, може, і трапляються подібні збіги обставин, але у настільки безглузду розв'язку я вірити не хочу. Завершення книги перекреслило усі ті позитивні враження, які я отримала від прочитання. Виникло враження, що авторка намагалася швидше завершити роман. До речі, він мені подібний до книги "Село не люди", яка надовго відштовхнула мене від творчості цієї письменниці своєю безглуздою жорстокістю.
Але все ж таки треба відмітити майстерність письма авторки, її вміле володіння словом, емоціями та створення яскравих образів. Хоча, якщо на одну половину терезів покласти "Ініціацію", а на другу -  роман "ПоКров", про який я розповідала раніше, то "ПоКров" однозначно кращий. Але це моя думка.
Залишайте Ваш враження від прочитаного у коментарях, з радістю з Вами поспілкуюся, підписуйтеся на канал "Ділюсь прочитаним" і, найголовніше, читайте і насолоджуйтеся: "Ініціація" Люко Дашвар.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

"Остання камелія" від Сари Джіо

Людина чи система. Хто переможе у романі Степана Процюка "Травам не можна помирати"?

"Memento momentum свободи"